Naplopó vagyok

Friss topikok

  • Leita: annak reményében nézek be ide, hogy találok új szösszenetet....de nem :( nem adom fel...hátha :) (2015.10.05. 22:29) 0x1
  • Leita: ...de jó, itt vannak újra a régi bejegyzések :) Ez azt jelentheti, hogy Te is visszajössz...ugye f... (2012.08.15. 12:15) Itt a vége
  • hétköznapi naplopó: @bandika gazdája: ! (2012.03.09. 08:07) -----------
  • Bonemine (törölt): Lehet, hogy azért, mert ma én is vonattal jöttem haza a nagyvárosból, de ez nagyon megfogott. Tet... (2012.03.07. 22:58) Vasúti láz
  • bandika gazdája: :-))) (2012.03.07. 21:14) Köszönöm az Aurórának az ingyen reklámot!

A Marslakó magyarok

2012.03.05. 15:24 hétköznapi naplopó

A következő sorokban kifejtem a véleményemet a magyar televíziózás legújabb ászáról, a Marslakókról. Természetesen nyomdafestéket nem tűrő szöveg következik. (+18)

Tegnap este mélabúsan kapcsoltam be azt a rohadt tévét, hátha találok benne valamit. A Való Világnak pont egy hete lett vége, azóta nem találom a helyemet a magyar televíziózásban. Az embernek tényleg már csak ez az egy szórakozása van, főleg ha ilyen kurva sokat dolgozik, mint én. Na de van még remény, mert megláttam, hogy indul valami új cucc az M1-en. Marslakók….cím alapján pont nekem való. Meg egyébként is basszameg, ráfért már valami újítás a királyi egyesünkre, mert a Szomszédok óta NINCS jó magyar sorozat rajta. Úgyhogy fürdés után be is kúrtam magam az ágyba, és izgatottan vártam premiert.

Első gondolatom: BYE BYE KÖTSÖG Barátok Közt! Nesze nektek kertévék! Öcsém, mekkora ötlet volt ez a sorozat! Régóta mondogatom magamban, hogy kellene valami új, szokatlan, lehengerlő, és odabaszós sorozat. Hát tegnap este megkaptam. Ráadásul az anyjuk úristenit, értenek ezek a nézők megnyeréséhez, mer’ egyből 2 részt adtak le! Kurva jó szövegek, a történet is odabasz, ráadásul még a nők is jók benne bazdmeg, és még a sorozat címe is istenkirály. Sőt, még a zene is jó, amit a végén énekel a izé, hogy is híjják. Na mindegy, nem is az a lényeg, hogy hogy hívják, hanem a lényeg, hogy a tehetség nála nem vetélt el. Fel is vettem kazira, majd ha lesz egy kis időm, akkor visszanézem, az hétszentség.

De azért azt tegyük hozzá, hogy 2 milliárdból csinálták a Jáksóék, úgyhogy volt mit a tejbe aprítani. Én ennyi pénzből a magyar MacGyvert csináltam volna meg, hogy rohadjak meg. Az is mekkora sorozat volt apukám! Az összes része megvan kazin, egyszer kurvasokat fogok vele keresni, ha el tudom adni valami sorozatbuzinak. Na de a lényeg, hogy ez a Jáksó tud valamit, rádióban is vezet műsort, ott van a Heti Hetesben, és most meg megalkotta a semmiből a Marslakókat..jó kiállású egy gyerek, majdnem olyan, mint én.

A sok fanyalgónak üzenném, hogy 2 milliárdból nem lehet jobbat csinálni! Hol éltek ti, Hállivúdban bazdmeg? Inkább örüljetek, hogy végre van egy jó magyar sorozat, nem kell mindig a jenkik seggét nyalni! Csinálj jobbat, ha tudsz! (de ne a MacGyvert, mert azt én szeretném)

Iván szerint a Marslakók: 9,37/10

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapinaplopo.blog.hu/api/trackback/id/tr154290648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása