Naplopó vagyok

Friss topikok

  • Leita: annak reményében nézek be ide, hogy találok új szösszenetet....de nem :( nem adom fel...hátha :) (2015.10.05. 22:29) 0x1
  • Leita: ...de jó, itt vannak újra a régi bejegyzések :) Ez azt jelentheti, hogy Te is visszajössz...ugye f... (2012.08.15. 12:15) Itt a vége
  • hétköznapi naplopó: @bandika gazdája: ! (2012.03.09. 08:07) -----------
  • Bonemine (törölt): Lehet, hogy azért, mert ma én is vonattal jöttem haza a nagyvárosból, de ez nagyon megfogott. Tet... (2012.03.07. 22:58) Vasúti láz
  • bandika gazdája: :-))) (2012.03.07. 21:14) Köszönöm az Aurórának az ingyen reklámot!

A kedvenc szomszédom

2012.02.25. 13:20 hétköznapi naplopó

A faszom kivan ezzel a kurva szomszéddal! Szétesik a fejem, ez meg bömbölteti ezt a mocskos nemzeti rockot! Ráadásul a két kutyája is egész éjjel ugatott. A Hunor meg a Magor. Sikerült két nőstény németjuhászt így elneveznie. Nem hiszem el, hogy ez az idióta nem hallja ezeknek a dögöknek a vonyítását... De mindegy, nem lehet neki szólni, mert ő a legnagyobb helyi Jobbikos faszi, és ráadásul a szembeszomszédom. Ez ám az igazi szopás!

Pár éve költözött ide a tag Jászberényből. Megvette a régi Lukácsik birtokot, és egész nap a házzal foglalkozott. Kapált, söprögetett, kalapált, festett minden áldott nap. Fél év alatt teljesen bekattant ez a szerencsétlen hülye. Egyszer beszéltem eddig a faszival, mert az a szarházi postás hozzám dobta be az ő villanyszámláját. Szóval becsöngettem hozzá, bemutatkoztunk egymásnak. Valami Merlitzernek hívják, a keresztnevére nem emlékszem, mert pont nem figyeltem. Mondtam neki, hogy csak a villanyszámlát hoztam át, erre elkezdett valami hegyi beszédet mondani, amire pont nem figyeltem, de a lényege ez az egy mondat volt: "Mocskos zsidó ELMŰ". Gondoltam, hogy nem lesz egy egyszerű hakni, ráadásul a házába is berángatott. Egyre kínosabban éreztem magam, főleg miután megkérdezte, hogy "Magának miért van kommunista neve?".  Mondtam neki, hogy erről inkább apámat kérdezze, én csak a körülmények áldozata lettem. Kurva idegesítő, de a tag mindenkivel magázódik. Újabb hegyi beszédbe kezdett, és kiderült, hogy 34 éves, bankban dolgozik, blablablabla. A monológja közben annyira kellett röhögnöm, mert ez a hátrazselézett hajú jóember lassan is beszél, állandóan megáll a mondat közepénél, és ráadásul még egy kicsit pösze is. Közben persze ment a masszív zsidózás, meg a cigánykérdés, és arra jöttem rá, hogy ez a fasz rosszabb, mint apám, pedig fénykorában ő is osztotta ám az észt. (Főleg a legendás, 1 perccel a rendszerváltás utáni mocskos büdös kommunistázásával vált a szememben igazi nagy emberré). Szóval lökte a süket dumáját, és kezdett tisztulni a kép, hogy egy igazi nagy magyarral van dolgom! Láttam, hogy egy kisebb könyvtárat rendezett be magának, tele Horty, meg trianonos könyvekkel. Gyorsan rátért az én politikai beállítottságomra is, hogy állok a Jobbikkal, mert tudna intézni nekem valami aktivista melót. Állandóan hőbörgött, na de nem úgy, mint egy naplopó, hanem mint egy igazi nagy magyar! Mondtam neki, hogy nekem kurvára mennem kellene, mert úgy hagytam a gázt, így végül is könnyes búcsút vettünk egymástól. Miután kiléptem az utcára, még odaordította felém a SZEBB JÖVŐT IVÁN! c. mondatát, és azóta nem kommunikáltunk egymással.

Telt-múlt az idő, és ez a Merlitzer gyerek egyre jobban bekattant. Nyáron mindennap vágja a füvet, minden gyomot kézzel szed ki, és indokolatlanul sokszor locsol. Éjszakánként állandóan kiül az udvaron egy székre, nézi az utcát, és gyakran magában énekelget, vagy beszélget, erre még nem sikerült rájönnöm, de szerintem már meglátogatta Alzheimer bácsi az elméjét. Kifeszítette a székely meg a magyar zászlót a ház falára, és az udvarra néző falra felfestett egy Nagy-Magyarország térképet is. Csak magyar termékeket vesz, ehhez képest egy 2 éves Peugeot-val járkál, amit a helyi norvég arcok állandóan leköpködnek, miután megtudták, hogy kibaszott nagy rasszista a kocsi tulaja. Nem merek beszólni neki emiatt, mert máglyán égetne el engem is.

Időközben elkezdtek pletykák, meg urbánus legendák terjengeni róla. Az első ilyen, hogy Jászberényben állítólag elkezdett terjeszteni valami firkálást "Cigány-és zsidóterror a rendőrterror országában" néven. Pár helyi arc jól megverte, ráadásul még egy pár napot a sitten is ülnie kellett. A másik ilyen, hogy állítólag volt régebben egy baszott nagy horogkereszt, meg egy 88-as szám a jobb kezén, de ezeket eltüntette, és helyette valami rovásírásos szöveg van most a helyén. De van még egy: pár faszkalap vörös csillagos graffitit csinált a kerítésére, erre ez a hülye 3 napig odaláncolta magát a kerítéshez, hogy elkapja ezeket a szerencsétleneket. Emellett állandóan írogat, főleg verseket, amiket a neten publikál. De a legnagyobb ilyen pletyka, hogy ideköltözése után elkezdte megfesteni az egyik szoba falára a Feszty-körképet. Fasz tudja, hogy ezekből mennyi az igazság.

És az arc egyre rosszabb…trianonos gyászpólókban járkál, mint a 14 éves hülyegyerekek, akik már ebben a korban is tele vannak nemzeti öntudattal bazdmeg. Szilveszterkor a magyar helyett természetesen a székely himnuszt bömbölteti. Tavaly meg megvette ezt a két korcsot, miután kibaszta a barátnőjét, szóval azóta a nemzeti rockra élvez el. Én meg szidom az öreg Lukácsikot, amiért feldobta a talpát...

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapinaplopo.blog.hu/api/trackback/id/tr914202037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bonemine (törölt) 2012.02.25. 13:32:45

Szebb jövőt Iván! Hát még mindig röhögök. Esküszöm, megismerném a palit az utcán, ha szembe jönne velem. Lassan is beszél, meg pöce is. :-)
Ugye vannak még érdekes szomszédaid?

bandika gazdája 2012.02.25. 16:31:16

Jobb lett, de a végét elb...tad! A kutyák már voltak az elején. :)

Bonemine (törölt) 2012.02.25. 17:25:55

@hétköznapi naplopó: Bandika gazdájának igaza van abban, hogy tömörebb lenne, ha az utolsó bekezdésből kiháznád a kutyákat, mert az elején már szrepeltek.

Nyugodtan gyulolj 2012.02.25. 18:15:13

Hello

Ha nem gond van egy ide illo, humoros 1 perces kis szosszenet mert amit leirtal az huen tukrozodik az ottani kommenteken is

www.youtube.com/watch?v=lOgPCi2zDQM

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.25. 19:15:02

Szokasos turbo magyar aki a nemzeti erzelemben talalta meg a megoldast.

Szep dolog a nacionalizmus, lehet zaszlot lengetni, szekely himnuszt enekelni (ami szerintem joval optimistabb, mint a Kolcsey fele "huh de kurva szar nekunk, mert jol belenk toroltek az evszazadok a labukat") (egy nemzetnek olyan himnusz kell(ene) ami pattogos, optimista, stb), rovas irast magolni.
Am amikor ez az egesz kezd kifutni a fazekbol akkor mar gaz van.

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.25. 19:18:27

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX:

"ami szerintem joval optimistabb, mint a Kolcsey fele "huh de kurva szar nekunk"

volt regebben egy olyan utopisztikus felvetes, hogy le kellene cserelni a magyar himnuszt, mert a sportoloink abban a pillanatban halnak meg, amikor meghalljak a magyar himnuszt.

prolee 2012.02.26. 09:53:35

Te! Én val'szeg ismerem a szomszédodat.
Többet is....

The butcher strikes back 2012.02.26. 10:27:33

@prolee: Én is :D:D:D Hál'istennek csak egyet, de az sajnos tényleg az egyik szomszédom :D
-bankban dolgozik középvezetőként + zsidózik;
-mellette számlagyár cége van + mocskos adókerülő tolvajozik;
-az ő magyar becsületéről beszél, közben amikor az asszony elmegy üzleti útra, párosával hordja fel a kurvákat magához;
-páros orrlyukkal szívja fel a speedet + mocskos drogosozik;
-felváltva bömbölteti a Kárpátiát meg a Tiesto-t;
-és a kedvencem: a szuka palotapincsijét Árpád vezérnek hívja :D

Múltkor is duzzogott, hogy "a mocskos politikusok, meg a cigók ellopják az országot" miközben pakolta a ki csomagokat a bömösből, épp hazaértek 1 hetes síelésből a francia-Alpokból :)

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.26. 10:35:09

@The butcher strikes back:

Merlitzer biográfiájából kimaradt a drog, de a többi nagyjából stimmel.
És csak annyit üzennék neked, hogy KITARTÁS!

bandika gazdája 2012.02.26. 14:37:44

@hétköznapi naplopó: Annyira nem, csak újra leírtad ugyanazt a poént, hogy Hunornak meg Magornak nevezte a két nőstény kutyát! Egy poén csak egyszer ül! :)

bandika gazdája 2012.02.26. 14:44:41

VAN ilyen ember nemis egy. Azért jó ez az írás, mert tipikus a figura. De remélem nem akarsz elmenni politikába, mert akkor én itt sem voltam. (Ugyanis útálom.) Nem akarom megvárni míg jön a jobb meg a baloldal és elkezdi egymást legecizni. Nem úgy értem, hogy szó sem eshet róla. Ezzel itt minden rendben van.

Ja és mit szólsz? Egyre többen olvasnak.

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.26. 17:17:45

@bandika gazdája:

Még egy politikai tartalmú kis szösszenet van a fejemben a másik oldalról, de semmi több.
------
Hát, az azért erős túlzás, hogy egyre többen, mivel oldalstatisztika nagyon árulkodó.

Horizont 2012.02.26. 18:53:17

@hétköznapi naplopó:
Nem látni az oldalstatisztikát:)
Én is írtam egy kommentet, oldalt látom de itt a poszt alatt nincs.
Ja én is olvaslak:)Rendszeresen:) És jók az írásaid:)

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.26. 19:00:10

@Horizont:

Úgy értettem, hogy én látom az oldalstatot, szóval pontosan tudom, hogy mikor, hányan nézik/olvassák a blogot.
---
Köszönöm szépen!

bandika gazdája 2012.02.27. 19:15:27

@hétköznapi naplopó: Nincs ezzel semmi baj! Nem úgy gondoltam, hogy szó sem essen politikáról ha érted mire gondolok, hiszen van róla karikíroznivaló bőven. Írd csak le nyugodtan amit gondolsz. Jó vagy!
süti beállítások módosítása