Naplopó vagyok

Friss topikok

  • Leita: annak reményében nézek be ide, hogy találok új szösszenetet....de nem :( nem adom fel...hátha :) (2015.10.05. 22:29) 0x1
  • Leita: ...de jó, itt vannak újra a régi bejegyzések :) Ez azt jelentheti, hogy Te is visszajössz...ugye f... (2012.08.15. 12:15) Itt a vége
  • hétköznapi naplopó: @bandika gazdája: ! (2012.03.09. 08:07) -----------
  • Bonemine (törölt): Lehet, hogy azért, mert ma én is vonattal jöttem haza a nagyvárosból, de ez nagyon megfogott. Tet... (2012.03.07. 22:58) Vasúti láz
  • bandika gazdája: :-))) (2012.03.07. 21:14) Köszönöm az Aurórának az ingyen reklámot!

13+1 naplopó mondat, avagy hogyan állítsd be magad menőnek a munkahelyeden

2012.02.29. 17:30 hétköznapi naplopó

1. Van barátnőd?
Viccelsz..engem nem lehet lekorlátozni egy nőre, ha érted mire gondolok...hehe.

2. Miért vonattal jársz a melóba?
Mert környezetbarát vagyok.

3. Ezt a SPARos sonkát te eszed?
Hülye vagy? A szomszéd kutyáját szoktam ezzel etetni, csak véletlenül nálam maradt.

4. Te is piros Marlborot szívsz?
Aha. Szívesen megkínálnálak, de ez az uccsó szál.

5. Szoktál tippmixelni?
Persze, de rohadjon meg az egész..tegnap is egy meccsen ment el a mixem.

6. Bírod a Tiestot?
Na ne bassz...legkeményebb pogo zene, még szép, hogy bírom.

7. Te nem akarsz venni egy iPhone-t magadnak?
Fasznak se kéne, nekem ilyenre nincs időm.

8. Ez eredeti Adidas surranó?
Most tényleg engem szopatsz tesókám?

9. Való Világot nézted?
Egy faszt, inkább keresztrejtvényt fejtettem.

10. Szoktál olvasni?
Jah, főleg ilyen hosszabb könyveket, vágod.

11. Van kocsid?
Persze. Az egyiket átnyomtuk ilyen rallys témára, érted, egy 22 éves Zsigulit. Azzal szoktam 3 hetente csapatni. Legkirályabb érzés.

12. Szoktál gyúrni?
6 éve meghúzódott a jobb vállam, azóta semmi. De előtte természetesen nagyban nyomtuk az egészet.

13. Cigizel?
Jah. De január 1-től otthon egy szálat se, érted.

13+1. Soha nem akartál magadnak diplomát?
Minek? Manapság diplomával semerre se lehet elhelyezkedni. Hülye lettem volna továbbtanulni.

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapinaplopo.blog.hu/api/trackback/id/tr304226280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Horizont 2012.02.29. 18:02:44

2. 12. 13. mindent visz! De a többi se rossz:DDDD

Leita 2012.02.29. 22:27:08

14. Mikor lesz kapható az Egy menő naplopó című könyved. :D

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.03.01. 19:29:07

@Leita:

Majd ha az Index finanszírozza. Viszont minden jogdíj az enyém.

Leita 2012.03.01. 21:02:46

@hétköznapi naplopó: ...amennyiben kapok egy dedikált példányt, díjmentesen bevállalom az illusztrációt, hmmm...:D
süti beállítások módosítása