Naplopó vagyok

Friss topikok

  • Leita: annak reményében nézek be ide, hogy találok új szösszenetet....de nem :( nem adom fel...hátha :) (2015.10.05. 22:29) 0x1
  • Leita: ...de jó, itt vannak újra a régi bejegyzések :) Ez azt jelentheti, hogy Te is visszajössz...ugye f... (2012.08.15. 12:15) Itt a vége
  • hétköznapi naplopó: @bandika gazdája: ! (2012.03.09. 08:07) -----------
  • Bonemine (törölt): Lehet, hogy azért, mert ma én is vonattal jöttem haza a nagyvárosból, de ez nagyon megfogott. Tet... (2012.03.07. 22:58) Vasúti láz
  • bandika gazdája: :-))) (2012.03.07. 21:14) Köszönöm az Aurórának az ingyen reklámot!

Aforizmák a káromkodásról 2 percben

2012.02.26. 17:32 hétköznapi naplopó

Hogy ezen a postán mekkora erkölcscsőszök dolgoznak! Mi a fasz közük van hozzá, hogy én káromkodok-e, vagy sem? "Elnézés uram, próbálja meg magát moderálni. Köszönöm." Mit képzel ez magáról? Egyébként is csak egy ártalmatlan basszameg csúszott ki a számon...és persze az idióta kurva hibájából..képes 2155 forintot apróban visszaadni. Hogy a keze törne le az ilyennek! Még szerencse, hogy nem apám volt itt, mert akkor kő kövön nem maradt volna, az hétszentség.

Vannak azok a családok, ahol egyenesen eretnekségnek számít az, ha a kölyök káromkodik. És van az én családom, ahol eretnekségnek számít az, ha nem káromkodik a drága gyerek. Így apámnak jár a köszönet, hogy én a második kategóriába tartozom. Neki világ életében az volt az életfilozófiája, hogy vidéken muszáj csúnyán beszélni, mert egyébként senki sem érti meg, hogy mit is akarsz mondani tulajdonképpen. Úgyhogy ebben a szellemiségben lettem nevelve. Gettófalva nem egy szofisztikált kulturális centrum, hanem Bazdmegország közepe.

Születésnapjaimon a Zsigulis történet mellett apám mindig mesélte azt a sztorit, amikor 17 hónapos koromban átjött meglátogatni a szomszédból néhány arc, és elcsodálkoztak, hogy "Höhő, ez a gyerek még nem beszél csúnyán! Höhő!", aztán rá két hétre apám állítása szerint határozottan kimondtam az ANYÁDAT! szócskát. Valószínűleg csak az anya szót mondtam, de apámnak ez tökéletes lehetőség volt a kiugrása. Ennek a történetnek semmi valóságalapja nincs, mivel apám mesélte, akinek gyakran azt sem hisszük el, amit kérdez. A gyerekkorom tehát egy kész irodalmi mű volt. A katarzis mindig az volt, amikor nagyapám és apám veszekedett egymással ezen a szinten:


Nagyapa: Hol van az a kurva gereblye, he?
Apám: A faszom tudja. Én nem keresem meg, az kurvaisten.
Nagyapa: HOZD IDE BAZDMEG!


Szóval volt bőven kitől tanulnom az évek során. Nagyapám is ilyen volt, apám is, így persze velem is ebben a stílusban beszéltek. Főleg drága jó apám, aki kibaszott elegánsan tudott megkérni bármire: "Ivánka, hozz apádnak egy pohár vizet légyszíves bazdmeg!". Szóval egy idő után az ember csak sodródik az árral: először csak a meghitt családi környezetben csúszik ki egy-egy bazdmeg, aztán az általános iskolában, (ahol menő csúnyán beszélni a szünetekben, de egy idő után nem annyira jövedelmező, főleg azért, mert a tanárok tudnak ám szájról is olvasni) majd a gimnáziumban, a kocsmai atmoszférában tovább súlyosbodik a helyzet, majd amikor már korán reggel az az első szava az embernek, hogy bazdmeg/kurvaéletbe/basszameg és ezek számtalan variációja, akkor már nincs visszaút, mivel ekkora már annyira beivódnak az ember elméjébe ezek a szavak, hogy bárhol, és bármikor káromkodni akar. (boltban, sorban állásnál, kórházban, karácsonykor, tévé műsor közepén, és persze a postán).

Mai naplopó tanulság: káromkodni jó. És a postán csak hülye picsák dolgoznak. Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapinaplopo.blog.hu/api/trackback/id/tr674208852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kulináris admirális 2012.02.27. 17:11:38

most olvasom először a blogod, és azt tanácsolom neked őszintén, hogy akaszd fel magad! Ekkora szart amúgy is kap az ember az utcán! Istenem mik vannak?!

bandika gazdája 2012.02.27. 19:18:41

@kulináris admirális: Az a szerencse, hogy neked nem muszály itt lenni! De ha akarsz ...

Bonemine (törölt) 2012.02.27. 20:57:28

Szia Iván!

Annyira sarokosan nem fogalmaznék, mint az admirális. Tudom, hogy milyen élmények hatására írtad a postot. Az eleje ennek is nagyon hangulatos, de nincs meg az íve az írásnak. Én a végéről az utolsó mondatot elhagynám, és az utolsó előtti mondattal kezdenék valamit. De nem az én blogom:-)

Leita 2012.02.27. 21:21:28

Klassz. Nekem tetszik.
Óvodás koromban hazavittem és nagy előszeretettel használtam a g*ci szót, anélkül h ismertem volna a jelentését. A poén az volt, h anyukámék nem tudták elmagyarázni h miért "csúnya szó" és miért nem kellene a legalkalmatlanabb helyzetekben használnom :)Állítólag nekem tetszett, ahogy megrökönyödnek körülöttem. Gyakran mesélik még ma is, de sikerült leszoknom erről a drogról :D

Leita 2012.02.27. 21:24:19

@kulináris admirális: a blogodban " Sötét most az idő" meg " Utálom és elegem van!" - akkor kinek is kellene felakasztania magát?

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.28. 21:07:54

@Leita:

hehe, ez egy jo kis sztori, grat hozza, igazi kis renitens lyany lehettel! :)

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.28. 21:10:51

@Leita:

nem kell az admiralis miatt idegeskedni, en birom az ilyen arcokat, irtam is az o blogjaba, hogy nekem tetszik az irasa. (DE NEM)

remelem meg jonnek ilyenek, kellene mar egy kis feszko, meg szajkarate a hozzaszolasoknal.

Leita 2012.02.28. 21:34:45

okés, de ami szar, az épp az ő " utálom..." sorozata...
comprendre? :)

Bonemine (törölt) 2012.02.29. 10:49:35

Látod Iván, most üt a vége, mint a buszkerék.

Bár az is igaz, hogy végképp eljátszottad az esélyedet egy postáskiasszonyra:-)

De hát az irodalom oltárán mindent! :-)

Horizont 2012.02.29. 18:00:37

@hétköznapi naplopó:
Ha sikerülne index címlapot összehoznod, lenne itt olyan szájkarate, hogy visszasírnád a mi kis rendes, csendes hozzászólásainkat:)
Vagy dobjunk mi össze neked egy kis feszkót??:))
süti beállítások módosítása