Naplopó vagyok

Friss topikok

  • Leita: annak reményében nézek be ide, hogy találok új szösszenetet....de nem :( nem adom fel...hátha :) (2015.10.05. 22:29) 0x1
  • Leita: ...de jó, itt vannak újra a régi bejegyzések :) Ez azt jelentheti, hogy Te is visszajössz...ugye f... (2012.08.15. 12:15) Itt a vége
  • hétköznapi naplopó: @bandika gazdája: ! (2012.03.09. 08:07) -----------
  • Bonemine (törölt): Lehet, hogy azért, mert ma én is vonattal jöttem haza a nagyvárosból, de ez nagyon megfogott. Tet... (2012.03.07. 22:58) Vasúti láz
  • bandika gazdája: :-))) (2012.03.07. 21:14) Köszönöm az Aurórának az ingyen reklámot!

Ha a munkának vége...

2012.02.11. 18:26 hétköznapi naplopó

Na, végre péntek délután, kibaszott délután 4 óra. Szerencsére két napig nem fogom látni a kollégák unalmas, besavanyodott pofáját. Várjunk csak...mintha valamit elfelejtettem volna. Mindegy, leszarom. Már csak a metróhoz kellene eljutnom, utána ha szerencsém van, pont elérem a vonatomat. Igazi vesszőfutás az életem.

Fújj, mocskos BKV ellenőrök, nesztek itt van ez a szánalmas bérletem. Ti bezzeg ingyen utaztok... Komolyan, ellenőrterror van ebben az országban. Ezen a mozgólépcsőn is mennyien vannak. Hihetetlen. Meg az a sok propaganda! Ki a faszomat érdekel a német nyelviskola, tudom, hogy lehúzás az egész. Kijártam én már az élet iskoláját. Na fasza, metró pont most gurul be. Mennyémá' előlem mamika, nem igaz bazdmeg!-üvöltöm magamban. Na végre, megint nincs szabad ülőhely. Honnan a faszomból jön ez a sok ember? Csoda, hogy állandóan kigyullad, meg lerobban a metró, nem ennyi emberre tervezték ezt a szerencsétlen járművet. Mennyi sunyi ember....hallgatják a populáris zenét. Jajj, hol van már a Sláger rádió, meg az ős-Tankcsapda. "Te csak várj, míg felkel majd a nap"--eszembe jut ez az egy sor, de most ezen fogok egész hazaúton kattogni, mert nem jut az eszembe az együttes neve. A kurvaéletbe már! Tényleg nem jut az eszembe!

Nagy nehezen sikerül kiszállnom a metróból, itt vagyok a Nyugatinál. Mennyi szararc van itt, mindjárt kinyílik a bicska a zsebemben. És ez a bűz? Fasza, a maradék étvágyam is elment, inkább odamegyek ahhoz a jó vágású fiatalemberhez, aki éppen a fal mellett hugyozik, és ott ledugom az ujjamat a torkomon. 2 perc múlva indul a vonatom a késés miatt, a pozitív gondolkodásomat tanítani lehetne. BASSZAMEG! Eszembe jutott: nem vettem cigit a melóhely melletti kisboltban, most meg már nincs időm rá. Basszamegbasszamegbasszameg. És igen! A vonatom még nem indult el, gyorsan felslattyogok rá. Bal oldalt, ablak mellett, menetiránnyal szemben. Ez az én napom.

BYE BYE KÖTSÖG BUTAPEST! 2 napra.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapinaplopo.blog.hu/api/trackback/id/tr304094556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jameson14 · http://moneymakingonthenet.blogspot.com 2012.02.12. 15:13:32

Internetes pénzkeresés nem MLM-es és nem kattingatós módszerrel , valódi munka valódi pénz : moneymakingonthenet.blogspot.com/

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.12. 15:29:10

@Jameson14:

Gratulálok, te vagy az első kommentálóm! Hozz még vagy 5 embert magaddal, és használni fogom a linkelt oldalt. Esküszöm.

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.16. 19:27:26

@bandika gazdája:

Be volt kapcsolva a blogon az előzetes komment moderálás, így később jelent meg, de most már minden OKÉ. És persze válaszoltam is rá.

gébence · http://soraim.blog.hu 2012.02.23. 00:24:30

Átérzem, a hugyos-bogaras Nyugati sokszor nekem is visszataszító hely.
süti beállítások módosítása