Naplopó vagyok

Friss topikok

  • Leita: annak reményében nézek be ide, hogy találok új szösszenetet....de nem :( nem adom fel...hátha :) (2015.10.05. 22:29) 0x1
  • Leita: ...de jó, itt vannak újra a régi bejegyzések :) Ez azt jelentheti, hogy Te is visszajössz...ugye f... (2012.08.15. 12:15) Itt a vége
  • hétköznapi naplopó: @bandika gazdája: ! (2012.03.09. 08:07) -----------
  • Bonemine (törölt): Lehet, hogy azért, mert ma én is vonattal jöttem haza a nagyvárosból, de ez nagyon megfogott. Tet... (2012.03.07. 22:58) Vasúti láz
  • bandika gazdája: :-))) (2012.03.07. 21:14) Köszönöm az Aurórának az ingyen reklámot!

Fodrász

2012.02.16. 18:31 hétköznapi naplopó

Végre rávitt a lélek, mert közel 4 hónap után elmegyek a fodrászhoz. Fogat és hajat is mostam, kell ennél több? Lakáskulcskeresés, slusszkulcskeresés, Zsiguli újraélesztése megtörtént, indulhat a hakni a fodrászhoz!
Milyen messze van a fodrász ebben a kis picsa városban..remélem elég lesz a benzin hazáig. Ez lesz az a ház: "Margit fodrász". Remélem nem kell várnom senkire, mert akkor unott pofával kell nézegetnem a 3 éves fodrászmagazinokat.


Szevasz öcsém!-de szeretnék egyszer így köszönni a fodrásznak, de ez a vénasszonynál kibaszná a biztosítékot, úgyhogy maradok a visszafogott Csókolomnál.
Konstans idióta kérdés, hogy milyenre vágjuk? Vágjuk? Te vágod baszod, én csak ülök a kényelmetlen székedben, és arra koncentrálok, hogy a levágott haj ne menjen a szemembe. Idióta kérdésre idióta válasz: jó lesz olyanra, mint múltkor. A vénasszony (ahogy drága nagyapám mondaná: vínasszony) nem is sejti, hogy gyerekként állandóan megdobáltuk az utcára néző két ablakát hógolyóval. Heh, de rég volt az már. Hajvágás közben azon agyalok, hogy mekkora öngólt rúgtam magamnak azzal, hogy délután megmostam a hajamat. Ha hazaérek, moshatom meg még egyszer basszameg. Az idő pénz.


Végre, végzett! Jó lett, a faszt! De azért mondom a demagóg, sablonos szöveget, nem kellene továbbterjesztenie a vénasszonynak a rossz híremet itt, Gettófalván. Kész rablás ez a hajnyírás...van pofája elkérni 1200 Ft-ot..és még a mocskos borravaló...nesze bazdmeg, adok 200 forintot, de szigorúan aprópénzben. Szerencsére megúsztam a fárasztó vendégeket az unalmas monológjaikkal, és a sekélyes kérdezz-felelek játékot, ahol alapból hátrányból indulok. Csókolom!


Indulás előtt a Zsiguliban még elordítom a Szevasz öcsémet! aztán megyek hajat mosni.

A bejegyzés trackback címe:

https://hetkoznapinaplopo.blog.hu/api/trackback/id/tr924119972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leita 2012.02.17. 08:50:22

Ez miért ilyen rövid?...még olvastam volna :)

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.17. 18:01:43

@Leita:

A vén Margitnak gyorsabban jár a keze, mint a szája, úgyhogy rövid hakni volt ez a hajnyírás.

Horizont 2012.02.17. 18:41:58

Írtam kommentet ide, de nincs itt:)))Merre van?:)

Horizont 2012.02.17. 18:44:04

Na megjelent, akkor írok még egyet:)
Társulok bandika gazdája mellé! Ez a poszt nagyon tetszett!Gratulálok! Ne hagyd abba tényleg:) Hajrá!
Majd elolvasom a többit is!

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.17. 20:54:18

@Horizont:

Köszönöm szépen a jó szavakat! Most már nem hagyom abba, mert vannak "visszajáró" olvasóim! :]

router 2012.02.22. 22:10:04

Hello!

Fasza a blogod, csak így tovább. Véletlen találtam rá, a "most aztan jol meg fogjatok szopni ti gazolajosok!
hehe." bejegyzés sarkallt rá, megnézzem hogy ki ez a felelőtlen seggfej, aki ilyet vállal, de kellemesen csalódtam.
Köszönöm szépen a kellemes perceket, és hogy az írásaid megnevettettek!

Még visszatérek!

Üdvözlettel: Roland

router 2012.02.22. 23:09:29

@Leita: igen, én is! Olyan, mintha közben el kellett volna mennie valahova, aztán ígymaradt, befejezetlenül

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.23. 16:44:53

@router:
"megnézzem hogy ki ez a felelőtlen seggfej"
ezek a mondatok tartanak életben. köszönöm neked.

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.23. 16:46:38

@mi ez a zaj?:

kösz.
veled is összevesztem valamiről valamerre, ugye?

gébence · http://soraim.blog.hu 2012.02.23. 19:26:18

@hétköznapi naplopó: Nem, csak sekélyeseket kommenteltünk. :) Aztán idetévedtem...

hétköznapi naplopó · http://hetkoznapinaplopo.blog.hu/ 2012.02.23. 19:45:52

@mi ez a zaj?:

ja, tenyleg. bocsi, azt hittem, hogy szajkarateztunk vaalmelyik forumon.

prolee 2012.02.26. 09:49:58

"Szevasz öcsém!-de szeretnék egyszer így köszönni a fodrásznak, de ez a vénasszonynál kibaszná a biztosítékot, úgyhogy maradok a visszafogott Csókolomnál."

Hát ez mindent visz! :D
süti beállítások módosítása